hoppsan

(Jag råkade ta bort det här inlägget tidigare, så nu publicerar jag det igen)

Jaha, jag tänkte idag "nu ska jag göra det, nu börar blogg bli på omodet, så nu kan jag äntligen skaffa ovannämnda. Till min förvåning hade jag redan skapat en blogg, så tji fick jag.

Jag har personligen alltid varit skeptisk, eller rent ut sagt, motståndare till blogg. Varför? Jag tror inte att bloggandet är från Gud, blogg handlar väldigt mycket om egot, JAG vill säga vad JAG tycker och vad JAG har gjort och allt kretsar kring MIG. Gud är inte egocentrisk, han har inte heller kallat oss till att vara det. Punkt.

Nåväl, vad är meningen med att philen ska ha en blogg? undrar du? Jo, jag vet inte om folk alls kommer att läsa vad jag skriver, men jag gör det mest för min egen skull. Alla mina politiska åsikter behöver ventileras i jungeln av kristen höger och världen idag-propganda. Jag tycker att politiken inom den fundamentalistiska kristna sfären blivt inåtvänd och dum. Jag röstar inte på KPML(r), inte på (V), inte på (S). Så släpp nu de tankarna.

Så. kort och gott, den här bloggen kommer handla, nästan uteslutande om politik. Kanske lite om musik och roliga saker som händer framöver. Mitt första inlägg i syftet av denna blog, kommer handla om halv-hjälten Martin Luther. Så om du orkar, si opp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback